niedziela, 26 czerwca 2011

Ogniicho ! melanże czas zacząć ; dd

 No więc taak.. wczoraj dzień, jak dzień. Wchodzę na fejsa i dostaję wiadomość od znajomego „dziś godz. 20 ognisko u Majchera (kolega z pobliskiej wioski). Myślę soobie no czemu nie.. przecież nie będę cały dzień siedzieć tylko w domu przed komputerem i od czasu do czasu pisać esów z Miśką i Tośką. Ugadałam się właśnie z nimi i jeszcze kilkoma innymi znajomymi, że wbijaamy i rokręcamy biiibe ; d

Była 6. Dziewczyny wpadły do mnie wspólnie się ubrać i zrobić jaką taką tapetee na ryj, aby jakoś wyglądać, albowiem trzeba było się jakoś pokazać przed znacznym tłumem. Wiele nie było co się stroić. Włożyłyśmy jeansy na dupę, bluzki, sweterki drobne szaliczki nie zapominając oczywiście o adikach <3.

Na imprezę zawoziła mnie moja mama. Oczywiście zaczęła się kłótnia, o której to my mamy wrócić. Niestety wyższość tego, że to ona miała po nas przyjechać zadecydowała, że mamy czas do 24.

Gdy przyjechałyśmy na miejsce było mnóstwo ludu. Wszystko fajnie zorganizowane.. Ławeczki, ognicho, kiełbachy itp.. ; dd nie ma co.. pomyślałyśmy.. no zapowiada się ciekawie ; )

Ledwo zdążyłyśmy zająć miejsca już zaczęła się kolejeczka ; dd nie chciałam za bardzo się spić ze względu, że wracam z mamą.. no ale w takim towarzystwie jak wszyscy na ciebie napierają to nie idzie odmówić. ; dd

Wszystko było okii ; dd impreza się rokręcała.. muza była.. były tańce.. haaaah tańce tańcami, ale za to z kim ! ;  p
 
Siedziałam spokojnie, objadałam się paluszkami. Miśka z Tośką wywijały na parkiecie (trwie) z jakimiś przystojniakami ; dd osobiście samej chciało mi się tańczyć ; dd widać było zauważył to pewien „uroczy mężczyzna” ; dd jakoś wcześniej nie rzucił mi  się w oczy.. ale jak się tak z bliska przyglądnąć to ciaaachoo !

Tak więc jeżeli chcecie wiedzieć, co dalej się działo, a było naprawdę „HOT” ; dd to dalszy ciąg ogniska w notce wieczorkiem ; dd

; **

1 komentarz:

  1. hejj ;-**** masz bardzo barwne i kolorowe życie.
    strasznie lubie twój blog i zostane obserwatorem.
    a gdybyś mogła wejść na mojego bloga to link:
    http://julkablog-harry.blogspot.com/
    było by mi bardzooo miło ;DD z góry thanks ;***

    OdpowiedzUsuń