wtorek, 28 czerwca 2011

Poznajmy się przez nagość ; dd

Się kręci ; dd

Wtorek . ; dd dzisiejszy dzień maxx !

ranek.. obudzona błyskawicznie przez oblanie wodą przez Miśkę i Tośkę ! <3 wieśniary zapamiętam ! ; dd przyszły po mnie po 9 bo chciały iść na zakupy ; dd

poszłyśmy do galerii, gdzie dałam przypała niezłego ; dd
weszłyśmy do housa ; dd chciałam sobie zobaczyć na stroje ; dd
wzięłam taaki ładny turkusowy do przymierzenia.. oczywiście z mojej nieuwagi weszłam jakiemuś przystojniakowi do przymierzalni. ; d ale pośmialiśmy bo był tylko bez koszulki ;d

przeprosiłam grzecznie po czym przeprowadziliśmy dialog:
-ojj.. bardzo przepraszam.
-no nie wiem jak mi się odwdzięczysz.
-tym samym ; d (powiedziałam na żarty) ; dd

i poszłam do przymierzalni obok ; d
nie traktowałam tego na serio ; dd
w czasie kiedy właśnie zdejmowałam stanik i byłam bez góry odsłoniła się zasłona ! masakra ; ddd

zobaczyłam a tam stoi ten koleś i mówi : miałem zrobić to samo ! ; d
zaczęłam się śmiać ; dd kazałam zasunąć kotarę i się ubrałam ; d
a on zniknął;d

Miśka również kupiła nieziemski strój.. ale w h&m ; d

zakupy nam się udały ;dd
jednak tego nigdy w zyciu się nie spodziewałam ;d
wychodząc z galerii zobaczyłam „tego” chłopaka ; dd zaczepił mnie i zaproponował, że w ramach rekompensaty zaprasza mnie na lody ;d zostawiłam dziewczyny i się zgodziłam ;d

poszliśmy to takiej nieznanej kafejki.. żeby było mało ludzi i można było pogadać ; )
fajny chłopak.. porozmawialiśmy.. pośmialiśmy ; d dał mi nr ; d odprowadził do domu i chyba będzie następny do mojej życiowej kolekcji ; )

tylko teraz nie chce lecieć z Maćkiem w kwadraciki ; d choć nie ukrywam, że Paweł faktycznie mi się spodobał ; d

4 komentarze:

  1. wiesz , nie tylko twój blog jest taki . i ogólnie tyle ich jest że masakra . zobacz sobie ile jest o modzie i ogólnie. ile pamiętników , ile blogów ze swoimi opowiadaniami ??? hmm ;d no ale spoko . troche to zmieniłam i chciałam zapytać czy to twoje zdj to jesteś ty ? jak tak to jesteś zarąbiście ładna ;***

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaj**bitsy blog!! :D szczególnie te notki o ognisku! MAsz rację, trzeba korzystać z życia! xD super blog!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahhahaa... Trzeba było się tego spodziewać. ; ) W końcu obydwoje byliście bez koszulki. XD

    Nowo stworzony blog.-> hoopy-style.blogspot.com
    Mam nadzieję na komentarzyk. Jeżeli podoba Ci się moja pierwsza (ale zapewne nie ostatnia) notka to
    zapraszam do dodania mojego bloga do obserwowanych. Ja z mojej strony własnie to robię (dodaję cię do obserwowanych).

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj. Ciekawy blog i ładna kolorystyka. Wpadniesz do mnie? Zapraszam:http://wolf-girl-june.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń