środa, 27 lipca 2011

ach. coś innego ; dd

heej ; *
hmm dziś mam dla was trochę gorszą wiadomość, bo przez te parę dni nic szczególnego się u mnie nie działo.. ; /  jeździłam od Maćka do domu- od domu do Maćka.. aż sama się sobie dziwie ;d

ale  ale..
w dzisiejszym poście nie w tym rzecz ;d
chciałam wam dziś polecić bloga mojej koleżanki .. jest to 
http://sylwia-sstyle.blogspot.com/

naprawdę zachęcam do obserwowania tego bloga wszystkich moich obserwatorów, bo na pewno wam się spodoba.. to co ona się ubieraa to mmm . ;d 

więc zobaczcie i obserwujcie, a jeśli tylko coś ciekawego się u mnie wydarzy.. a myślę, że raczej tak.. to zaaraz piszę ; d


Pozdrowienia ! ;*




25 komentarzy:

  1. jak zawsze inspirujace zdjecia ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnie zjdęcie mega! :)
    wyjdę na tego bloga :D
    zapraszam do mnie, będzie mi miło jak wpadniesz :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog ;) Obserwuję i wstawiam na listę polecanych blogów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne zdjęcia
    u mnie nowa notka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. właśnie zastanawiałam się dlaczego nic nie piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. tez tak mam przez ta pogode.. jezdze do mojego i do domu.. ostatnio wiecej w domu bo chora.ale ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. miło, że polecasz inne blogi. :D
    Maciek to Twój chłopak?

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog;] Podoba mi się,iż polecasz inne blogi;] Pozdrawiam i zapraszam: http://zakochanawsztuce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ta sukienka mi się spodobała xD

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog ! A na stronę twojej koleżanki na pewno zaraz wejdę . Obserwuję i Zapraszam do mnie . secretstyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny blog ;))
    Obserwuję i zapraszam do obserwacji mojego bloga ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajny blog, obserwuje :DD

    OdpowiedzUsuń
  13. hey! Lovly blog!! Is that you on the first picture?? So nice!! Are you from Poland?

    PS: I started another new Blog besides Style-Roulette.com with a good friend. And we just started a huge Give-Away with several goodiebags from the fashion week so maybe you wanna check it out ;)

    -Letters tO VoguE-

    xoxo,

    L&V

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajny blog. na stronkę koleżanki wejdę i oczywiście dodam do obserwowanych. :):)

    ja obserwuję- odwdzięczysz się?
    zapraszam:
    szafapelnamarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. pozytywnie. to 1 zdjęcie fajne.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nominowałam Cię do Te make up blogger award. Więcej u mnie

    :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny blog. ; ***
    ________________________
    Zajrzysz do mnie + Obserwujemy .?
    http://officialtoriaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny pomysł z tym pamiętnikiem, fajnie się czyta, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. podoba mi sie podoba mi sie podoba mi si eu ciebie ! :)
    zapraszam do obserwacji :**

    OdpowiedzUsuń
  20. ładne zdjecia:) i ciekawe tło bloga:)


    zapraszam do mnie http://sparkle-asleep.blogspot.com/ byłoby miło gdybyś została obserwatorem;)

    OdpowiedzUsuń
  21. fajny blog . ;D
    obserwuję i liczę na rev. ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. 1 zdjęcie mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajny blog, obserwuję i liczę na to samo.
    Zapraszam do nas: imyourangelyouaremylife.blogspot.com
    pozdrawiam, Kornelia

    OdpowiedzUsuń