wtorek, 29 marca 2011

Łamanie zasad ! jaaazda ;d

Chyba potrzeba mi więcej takich dni jak ten.. choć on się jeszcze nie skończył.. po wczorajszych obmyśleniach postanowiłysmy z laskami i chłopakami z mojej klasy, że ogranizujemy laabę ;d (oczywiście dwie kujonice nie poszły.. Magda S. i Ania C. pozdrowienia dla was.. jesteście po prostu meega ;*)... kretynki.. ;d 

wybraliśmy się w miejsca raczej niedostępne dla rodziców tj. na górę parkową ;d odloty mieliśmy niezłe.. choć nie mieliśmy za bardzo prowiantu. zresztą nikt raczej nie chciał się spić.. nastawiliśmy się na zabawę .. tylko jaką ? 

zaczęliśmy grać w prawda czy wyzwanie na chamskie zadania.. w sumie na początku nic takiego, ale po zejściu do głównego parku troche HARDCORE był ;d Tośka uwodziła policjana kręcącego się tam.. haha jego mina ? bezcenna ;d Paweł kąpał się w rzece, Rafał miał żebrać kasę od starszych kobiet.. itd. jednak moje zadanie.. chyba nie zapomnę go do końca..

Oczywiście pomysł chłopców ! haha zabiję was ! x d kazali mi stanąć na środku skrzyżowania i rozrządzać ruchem ;d co jak co ale trzeba być twardym nie miętkim więc to zrobiłam.. Luckily, nie było policji ani nikogo znajomego bo masakra.. ;d miałam tam stać przez minutę.. ale uwierzcie, że to jak cały dzień ! ;d 

teraz z tego to jest niezłe śmianie ;d po prostu bajeczne "dzieciństwo" x d będę mieć co wnukom opowiadać ;d ;)   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz