poniedziałek, 28 marca 2011

Historia z bajki ? I don't believe ;d

Hej ;) masakra jaki dzień,, ;d 


aa więc było to tak..


W związku ze zbliżającą się wiosną mój tatuś zafundował mi rolki haa.. dla mnie to troche był kosmos ale spoko.. to miała być niespodzianka więc była ;) dziś słoneczko tak pięknie jarało, że zaraz po szkole poszłam z Miśką do parku.. oczywiście "pojechałam" na rolkach ;d pierwszy raz miałam na nogach tego typu urządzenie ale luz.. grunt, że Miśka jeździ dość długo, więc czas na mnie ;) 


Oczywiście przed wyjściem make-up i te sprawy srutututu ;d w parku odlot, bo mało ludzi dziś to pomyślałam, że nawet dobrze bo sie nie zbłaźnię ;d 


hah.. moje początki były dość ciężkie.. pare razy leżałam.. ale już po godzinie żmudnych treningów powiedzmy, że załapałam o co kaman ;d w ramach tego Miśka chciała kupić coś do picia więc poszła do sklepu, kiedy ja miałam dalej trenować;d i powiem wam, że dość dobrze mi szło..


do czasu..


w mirę nabierania prędkości, zobaczyłam tAAAAAAkiego słodziaka przede mną że lodzio-moidzio ;) oczywiście modliłam sie tylko żeby nie wyrypać .. ;d no ale .. pech to pech.. 
kamień był na drodze i wydupiłam jaka długaa ;d haha .. 


na szczęście reakcja kolesia była w sumie dośćdojrzała ;) szybko bo mnie podbiegł i pytał czy coś się nie stało.. wykręciłam kostę i nie mogłam w ogóle chodzić.. poprosiłam by wziął mnie na ręce.. i przez to chyba coś zaiskrzyło.. sama nie mogłam w to uwierzyć ;d siedzieliśmy na ławce i rozmaialiśmy.. gdy nagle noo kurde... MIŚKA ;d przylazła z piciem.spóźniona jak zwykle .;d 


haha dobrze że zajarzyła o co biega i nas zostawiła.. Bartek (tak miał na imie) zaprosił mnie na kebaba ;d haa (nogę rozruszałam można było iść ;d)


potem odprowadził mnie do domu.. wziął nr i piszemy piszemy piszemy.. achh !! ;d 
tak w sumie to mi się spodobał ;d 
powiem wam że często nawet w filmach się śmiałam z takich sytuacji a teraz? ;d 
Koszmaaar ;d 




Dobra lecę do juutro mnie czeka sprawdzian z geografii ;d trzeba coś poukać ;d 
Bartuś ! ;*   


  

1 komentarz: