środa, 30 marca 2011

Love story ;*

Jooo ! ;d zacznę od tego, że Tosia moja ma dzisiaj urodziny, więc oficjalne 100 lat maała ;*  ! 
no a tak w ogóle to dziś dzień jakiś taki inny od wszystkich czyli prawie bez żadnych publicznych odpałów, ale nie całkiem taaki nudny ;d

szkoła jak szkoła.. dziś bez wagarów i tak nieciekawie ;d miałam dziś mały problem z nauczycielką..taak mnie wkurzyła, że rzuciłam w nią mokrą gąbką ;dd zoołzaa wzięła mnie do dyra ;/ choć powiem wam, że nie było tak źle  ! ;P byliście kiedyś ? on w sumie śmiał się, ale musiało mi się oberwać po zachowaniu ;/ ;d

ale cóż ..

Luckily, po szkole moje życie toczy się znaczniej interesująco.. ;d
Pamiętacie jak opowiadałam o tym Bartku przedwczoraj ? ;d napisał i się umówiliśmy.. ;d prawda co prawda, że w publicznym miejscu, ale było miło ;) myślę, że mu się podobam .. (choć jestem naprawde skromna) no ale to moja dzisiejsza filozofia ;d ja też zaczynam powoli coś czuć ;d aaach.. aż chce się żyć.. zwłaszcza jak jest wiosna ;d 

Niestety dalszą część dnia poświęciłam dziś na naukę, bo jutro mam dwa sprawdziany, więc nie mam za bardzo coo opowiadać dziś ;d ale co do jutrzejszego dnia mam znacznie ciekawsze plany too jutro będzie coś lepszego ;d ale to dopiero tomorrow ;d

A teraz ju ken dens ;d !
Aloha ;d

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz