niedziela, 27 marca 2011

Gorączka sobotniej nocy !

Hej ;d no więc zacznę od tego, że co tylko po przebudzeniu pędzę no bloga coś napisać, a pisania jest dość dużo ;d

Wczorajszy wieczór to jedna wielka masakra ;d po pierwsze to mam szlaban na wychodzeie z domu jeszcze przez tydzień za to, że nie wróciłam na noc z imprezy no ale.. jeśli rodzice są na weselu kilka dziesiąt km poza miastem to czemuż by nie ;p tak ogółem to jeszcze muszę przedstawić Tolę (Aleksandra) i Miśkę (Karolina) moje dwie naj naj;* myślę, że dość często się tu będą pojawiać ;d  

So, wiedząc, że moich rodziców nie ma umówiłam się z Tolą, Miśką, Pawłem, Maćkiem i innymi (nasi kumple) że wbijamy gdzieś na impre, no bo co robić w sobotę.. ;/ przyfrunęły do mnie ok. 19.00 musiałyśmy się wyszykować co nieco ;d o 21 wyszłyśmy.. Oczywiście od razu na bramce jakieś wąty mieli, bo miałyśmy podrobione legitymacje, ale potem wmieszałyśmy się w tłum i było git ;d 

hah impreza jak impreza... driny lecą jeden za drugim .. żyć nie umierać ;d ;) poznałyśmy takiego kolesia, wziął nr do mnie i piszemy nie ma coo ;d 
w ogóle to spiłyśmy się troche, ale potem miałyśmy wbić do mnie na wolną chate.. 


no to sobie wbiłyśmy.. ;d

chłopcy doczołgali nas jakoś, wchodzę do domu.. było gdzieś przed 5 a tu rodzice stoją ! haha;d Dżejzys ;d jak wydarli ryj to masakra ;d oczywiście mam jeszcze większy szlaban teraz to na miesiąc ;d haha ;d 
jestem ciekawa co będzie dziś, bo jeszcze nie wiedzą, że wstałam ;d 

noo to więc tylee ;d 
Tola&Miśka ! bibaa na całego ;d ;-**  

2 komentarze:

  1. haah no nieźle nieźle ;d też mam problemy ze starymi ;pp

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ten Twój pamiętnik. Oby tak dalej, lubię długie notki.

    Wonderful Boy z zapytaj.pl

    OdpowiedzUsuń