piątek, 1 lipca 2011

Na dwa fronty ; dd

heej ; *

odkąd poznałam Pawła zaczęłam z nim pisać i pisać ; dd również z Maćkiem romansowałam ; d

dziś piątek. piekny dzień, bo dobrze się zaczął.. rano jak zwykle patrzę na komórkę i widze

„Odebrano 1 wiadomość” ; dd odczytuje, a tu Paweł (napisał jeszcze w nocy, bo pisaliśmy ale usnęłam) ; dd zapytał czy się dziś spotkamy ; dd

wiedziałam już, że jest coś na rzeczy ; d oczywiście odpisałam, że się zgadzam, no bo jakby nie i umówiłam się z nim na 7 ;)

oczywiście jak wakacje to leniuchowałam cały dzień przechodząc z fejsa na mtv ; dd
ale ale..

w czasie kiedy jadłam obiadek, a dokładnie wkładałam śmietanowego ogórka do buzi zadryndał mój telefonik ; dd

i znowu „Odebrano 1 wiadomość”. Sobie myślę pewnie Paweł coś chce..
a to zaskok.. Maciuś się odezwał .. hmm z jakąż to interesującą propozycją mymymy ;d

„Może spotkamy się dzisiaj” ? – yy.. face palm ; d

sobie mysle chłopie .. wybrałeś dzień.. no ale oczywiśćie nie mogłam mu powiedzieć, że jestem umówiona z innymm.

zgodziłam się ; ) z Maćkiem umówiłam się na 5 ; dd

a więc jeżeli chcecie znać relacje z moich randek zapraszam ; dd

; *

3 komentarze:

  1. Super blog ; )
    zapraszam do mnie
    natiii-love.blogspot.com
    obserwuje i licze na rewanż xdd.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny, blog, dodaję do obserwowanych jako Makea^^
    I liczę na rewanż u mnie : magicznypedzel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny blog ;*** dodaje kom .. licze na rewanż

    OdpowiedzUsuń