wtorek, 12 kwietnia 2011

Egzaminy + nauka = nuuda

heej ;* jeeju jaki dziś nudny dzień masakra ! ;/ aż naprawde nie mam co opowiadać ;d no ale jakiś post musi być ;d 


a zatem ;d


ranek.. boże.. RANEK.. chyba najbardziej nerwowy, rozdrażniony poranek ;d serio..
w dzisiejszym dniu sprawdziło się przysłowie "jak się człowiek śpieszy to się diabeł cieszy". Wczoraj wieczorem przygotowałam sobie ubranko na dzisiejszy egzamin.. Ubrałam taaką sukienkę w kwiatuszki i oczywiście "czarne szpileczki" ;d 
od kąd wstałam byłam strasznie znerwicowana ;d na dodatek tego przy śniadaniu spadła mi na sukienkę kanapka z dżemem ;d no to dawaj.. szybko coś na zmianę (zwłaszcza, że nic takiego nie miałam). Włożyłam szybko czarne spodnie i białą bluzeczkę ;d 


Egzaminy ;d z deka stresik.. bałam się jak cholera ;// no ale cóż.. zasiadłam dumnie w trzecim rzędzie od ściany i pisałam pisałam.. oczywiście nie moglo być żeby się coś nie stało.. jeden długopis mi się wypisał, ale na szczęscie wzięłam aż trzy ;d 


jak dla mnie.. test- ciężki cięzki i ciężki ;d tyle historii ! ;// powiem, że zamknięte sprawdzałam to mam 3 źle.. rozprawka raczej mi dobrze poszła ;d 


noo .. po testach poszliśmy paczką na kebaba ;d oczywiście zrobiliśmy wioche ;d 
potem przyszłam do domu i troche powtarzałam matme ;)
może jutro będzie coś ciekawszego.. bo dziś to jakoś tak bez żadnych wrażeń ;d


a wam jak testy poszły hmm ? ;d 
tomorrow matma ! ;d 
nie boję się ;d 

4 komentarze:

  1. szczerze powimem ci ze test gimnazjalisty nie jest wcale taki stresujący jak matura. która cie czeka za trzy lata. Mnie też już niedługo czeka. Gimnazjalny to przy tym pikuś. Nie stresuj sie. Zapraszam na moj-aniol-cimnosci.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym się bała.
    Nienawidzę matmy..
    Na jaki temat była rozprawka?

    OdpowiedzUsuń
  3. O i jak ci poszły te egzaminy? Napisz koniecznie Niki :] PS. Zapraszam do siebie, ostatnio szukam dobrej książki- może polecisz jakąś? Tylko, taką którą czytała- bo chcę czegoś naprawdę dobrego. Pozdrawiam! :]

    OdpowiedzUsuń
  4. też nienawidzę matmy . ;/
    obserwuje i zapraszam do mnie . :)

    OdpowiedzUsuń