niedziela, 10 kwietnia 2011

no i ciąg dalszy ;d

Hmm.. no więc, jak obiecałam zaczynam ciąg dalszy ;d
Leżeliśmy przytuleni.. było very słit ;d serio ;d nagle on zaczął się do mnie zbliżać .. a że ja.. prosta dziewczyna.. dość uległa.. nie mogłam się oprzeć, więc zaczęliśmy się całować ;d
 Ach och ;d

Nie wiedziałam co to było w ogóle ;d ale było miło ;d śmialiśmy potem.. ogólnie to film jakby już nie istniał ;d

Zaczęliśmy rozmawiać.. i to była dość poważna rozmowa ;d nie żeby coś ;d zaczął mówić, że mu się spodobałam.. oczywiście odwzajemniłam to ;d postanowiliśmy, że lepiej się poznamy ;d (jak dla mnie to mogłabym z nim chodzić no ale.. widać że on traktuje związki serio).

Później wyłączyliśmy film.. i gadaliśmy, jedliśmy.. oczywiście nie mogło zabraknąć trochę bicia się oraz bitwy na poduszki, zaczepek.. troche to szczeniarskie, ale noo.. czemu nie ;d

Zasłoniłam zasłony.. leżeliśmy.. ;d i teraz największy przypał z wczorajszego dnia ;d

Podczas tego tata wszedł mi do pokoju oznajmiając, że już wrócili.. o masakra ! nie chcę pamiętać jego miny ;d i nie chciałabym też widzieć swojej.. tata szybko opuścił mój pokój.. wiedziałam, że nie chce mi zrobić siary przy kimś.. Bartek zmieszany pozbierał się i wyszedł.. ;d a ja poszłam do rodziców ;d

Oczywiście to moja wina.. bo zapomniałam, że jest sobota (bo śr, czw. pt. miałam rekolekcje i troche mi się dni porypały), a przecież w sobote pracują do 14 ;d

Mama, której tata wszystko zdążył opowiedzieć dość się nie darła.. tata też.. mówili tylko, że trzeba było powiedzieć, że mam chłopaka i wgl ;d jak dla mnie to troche mi było wstyd.. no ale ;d

Trudno ;d  

Bartuś ;* 

2 komentarze:

  1. Fajny blog. Dodaję się do obserwatorów. Zapraszam do mnie:
    http://mojezwyklezycie-kinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! Znalazłam się na Twoim blogu pierwszy raz i bardzo mi się spodobał. Trafiłam tu przypadkowo, ale nie żałuję. Masz świetny szablon! Widać, że wkładasz w swój blog wiele pracy. Bardzo ciekawie spędziłeś ostatnie dni. [ moj-aniol-ceimnosci.blog.onet.pl ]

    OdpowiedzUsuń