niedziela, 3 lipca 2011

No way ! ; /

a więc.

opowiem teraz o pierwszej randce z moich dwóch.

przed 4 zaczęłam przygotowania ; d  oczywiście nie wydziwiałam za bardzo. wolałam raczje wyglądać naturalnie niż wytapetowana lafirynda, bo w końcu to nowy znajomy, a pamiętać ! pierwsze wrażenie zawsze najważniejsze ; dd

szybko nałożyłam jakiś tusz na rzęsy, ciałowy cień i błyszczyk ; d włożyłam na siebie sukienke do kolana w kwiaty i niewysokie szpilki ; dd

włosy lekko pofalowałam mokrą włoszką ; dd

Paweł był po mnie puntkualnie. Poszlismy w długi spacer. łaziliśmy wieloma uliczkami zmierzając do restauracji, jednak wpadłam na pomysł, aby zostać w parku.. będziemy mieć więcej swobody.. ciszę ; )

Paweł to naprawdę fajny chłopak. wiem, że teraz mnie pewnie wyśmiejcie, ale on na serio jest inny niż wszyscy.. taki dojrzały, dżentelmen.. mmm ; d

widać było, że nie jest „babiarzem”, na których tak często trafiam.. zresztą z jego opowiadań też to wywnioskowałam.. przez tą godzinę zdążyłam się bardzo bardzo dużo o nim dowiedzieć.. A dlaczego tylko przez godzinę ?

bo właśnie..

w czasie kiedy siedzieliśmy na ławeczce, roześmiani zbliżyła się do nas jakaś znajoma twarz..
a kto to był.. no choleera Maciek .. tego mi jeszcze brakowało..
zaczął lekką awanturę..
nie wiedziałam, co robić byłam tak zmieszana.. zaczął mówić coś do Pawła, że jego też wkręcam i w ogóle..
Maciek liczył na coś no ale.. przeprowadziliśmy we trójkę rozmowe.. im dłużej coś mówiłam, tym bardziej sama się w tym gubiłam..

Skończyło się na tym, że Maciek powiedział, iż nie chce mnie znać .
Ale z Pawłem zostałam mu to wszystko wytłumaczyć..
Nie chciał mi wierzyć, że z Mackiem chciałam się tylko przyjaźnić… choć sama wiedziałam, że to nieprawda ; /

Paweł powiedział, że teraz przejrzał na oczy i, że nasza znajomość jest pod wielkim znakiem zapytania.. ;/
musiał to przemyśleć.

prosiłam żeby zadzwonił jak najwcześniej, abym wiedziała na czym stoję ; /
odprowadził mnie do domu.. nie mówiąc nawet cześć..

teraz zobaczyłam dopiero jaką glupotę zrobiłam.. straciłam tak fajnych dwóch chłopaków..
ale za błędy trzeba płacić.. nigdy więcej ! No way !

1 komentarz:

  1. współczuje . no ale nie trzeba było tak robić ...
    głupota ;|

    OdpowiedzUsuń