poniedziałek, 4 lipca 2011

taa monotonia ; /

heej ; dd
dziś dzień masakra.. deszcz deszcz i deszcz ? czy was też to już nudzi ? bo mnie bardzo.. nie ma gdzie wyjść, co robić.. ;/

na szczęście zaprosiłam Miśkę i Tośkę i gramy to w twistera, to w karty, kości ; dd co się da ; dd byle by zabić nudę !

chcę wam tylko powiedzieć o decyzji Pawła.. zadzwonił do mnie dziś rano..
rozmawiałam z nim pół godziny ; dd zdecydował, że dalej będzie się ze mną spotykać ; d trochę go jeszcze do mnie dziś przekonałam ; dd choć było ciężko ; dd

no więc to tyle.. bo jak na razie żadnych dziwnych przeżyć nie mam ; dd a tak w ogóle to mam nadzieję, że wkrótce będzie właśnie taka pogoda jak na zdjęciu ; dd ; *

2 komentarze:

  1. no pada i pada..; /
    to zycze powodzenia z Pawlem .pozdrawiam i zaprasza, do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. o . ;d
    powodzenia ..
    no i ta pogoda .. ah . ;c

    OdpowiedzUsuń