sobota, 16 lipca 2011

dzień zapoznawczy ; dd

hej ; *

 wstałam rano o dziwo dość wcześnie, bo już przed 9 ; ) za oknem chmury. zanosi się na deszcz.. nie ma co robić nudyy jak masakra ; dd

jednakże moja mama miała dziś wolne w pracy, więc postanowiłyśmy razem coś ugotować ; dd

zaraz po śniadaniu, posprzątaniu i tych codziennych porannych czynnościach zaczęłyśmy się brać za „pichcenie” ; dd

nie zdążyłam wam jeszcze powiedzieć, że mój tata wyjechał na jakąś delegację do Niemiec, więc teraz razem z mamą rządzimy w domu ;dd

póki jeszcze nie zabrałyśmy się do roboty dostałam esa od Maćka „spotkamy się dziś” ?
hmm. no przecież pasowałoby się zobaczyć bo 2 dni już go nie widziałam ; )
ale z drugiej strony obiecałam mamie gotowanie ; dd

nie wahając się dłużej zapytałam jej czy Maciek może do nas dołączyc..
 
i tu największe zdziwienie.. zgodziła się ; dd

miałyśmy w planach zrobić zupę, drugie danie, deser i jakieś ciasto ; )

za około pół godziny zjawił się Maciek ;) oczywiście grzeczny i opanowany, bo najważniejsze to zrobić dobre pierwsze wrażenie ; dd

widać było, że mamie chyba przypadł do gustu ; dd
zaprosiłam go do yy.. kuchni i razem zaczęliśmy się wszyscy wygłupiać ; dd

było super ; dd ugotowalismy  wszystko.. zjedliśmy ; ) Maciek pozmywał ; d czym zaplusował u mamy i u mnie w sumie też ; d pogadaliśmy.. aż sama nie wierzyłam, że tak fajnie będzie nam we trójkę ; d

później poszłam z nim na spacer.. a potem on pojechał koło 6 do domu ; dd

to było super popołudnie. i chociaż nie aż tak bardzo „przygodowe” i może się mniej podobać, to jednak dla mniee było równe ze wszystkimi innymi i chętnie jeszcze to powtórzę jeszcze raz ; )

; *

10 komentarzy:

  1. jak miło, moja mama nienawidzi gotowac a wiec wogole wspolny obiad bylby nie realny XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog i przyjemnie się czyta :P
    Obserwuje ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominuje cię do ONE LOVELY BLOG AWARDS !
    Szczegóły u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny dzień :)
    http://pearlbow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! Zostałaś nominowana przez blog WWW.RASPBERRY-MONSTER.BLOGSPOT.COM do One Lovely Blog Award. Wejdź na mojego bloga i poznaj szczegóły. Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  6. o to fajnie :) też bym chciała tak... niech maciek trzyma tak dalej

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie się czyta .;) będę tu wpadać. ;d zapraszam na mój blog. http://rozsypywane-mysli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. haha! Moja mama woli sama gotować. :P Wszystko bym jej popsuła! :P:p

    OdpowiedzUsuń