sobota, 9 lipca 2011

a tak.. stara miłość nie rdzewieje ; dd

heej ; *
na początku to w ogóle sorki, że dawno nie pisałam, ale byłam u babci ; )
o tym właśnie dzisiejsza moje notka ; dd

u babci jak u babci pojechałam w czwartek.. babcia kombinacje.. ciasteczka nie ciasteczka, czekoladki, batoniki, owoce, obiadki.. normalnie same rarytasy (choć nie wiem czy przez nie, nie przytyłam ciut)  ; dd

ale ale.. chyba jeszcze nie wiecie, że moje babcia mieszka w tej wiosce, w której byłam na ognisku i poznałam Maćka ; dd
okazało się, że własnie w czwartek było kolejne ; dd

mam tam parę koleżanek z dzieciństwa, więc z nimi się wcześniej umówiłam.. troche bałam się jak zareaguje na mnie Maciek.. i moje obawy były no.. trafne ; //

jak tylko się pojawiłam zaczął mówić „o chłopaki uważajcie znowu kogoś wyrwie” ; /
od razu miałam zepsuty humor, a przede wszystkim reputację..
ale teraz w sumie nie chciałam się z nikim bliżej „zaprzyjaźnić”, bo przecież spotykam się z Pawłem ; )

no nic .. impreza trwała dalej.. było pełno alkoholu i nie powiem, że nie, ale tej nocy dośc dość mi smakował ; dd

no własnie..

„dośc dość” – słowa co chwile słyszane od koleżanek ; / tak (podobno) piłam, że masakra .. choć nie wiele pamiętam..
wygłupiałam się.. ; /

potem najgorsze, co mogło być..
zaczełam kłócić się z Maćkiem.. wygarnęłam mu wszystko (akurat nie pamiętam co, ale leciały slowa) ; /

do domu nie dotarłam.. dziewczyny wzięly mnie do siebie, żeby babcia się nie skapnęła..
rano było mi wstyd..
około południa poszłam do Maćka i go przeprosiłam..

i tu największy zdziw..
Maciek był całkiem inny.. powiedział, że cieszy się, że przyszłam i ….. że nadal mu się podobam..

teraz masakra.. jak na razie wybaczył mi i piszemy.. jeszcze się z nim nie spotykałam.. ale widać wchodzi drugi koleś.. ;d ciekawe ciekawe co z tego wyniknie ; dd

4 komentarze:

  1. ale masz dylemat albo paweł albo maciek dobrze że go przeprosiłaś i życzę ci powodzenia :)
    fajne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  2. blog ! the best ;dd czekam zawsze na nastepną notkee !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. az sama jestem ciekawa co bd dalej ;p mam nadszieje ze podejmiesz wlasciwa decyzje :) pozdrawiam i zapraszam do mnie :) http://drica-reilsown.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. nominowałam cię do ONE LOVELY BLOG AWARDS ! :) szczegóły u mnie.; )

    OdpowiedzUsuń