wtorek, 12 lipca 2011

bo to na rzece ; dd . .

no hej ; *
sorry, że tak długo nie pisałam, ale oczywiście wakacje spędzałam u babci na wsi ; dd



oj co tam się nie działo ; dd

wczorajszy dzień maax ! ;d

od rana spontan .. najpierw rzekaa.
dzwonią do mnie dziewczyny, że wybieramy się z chłopakami kapać się.. no to ja szybko włożyłam strój, zabrałam koc, parę potrzebnych rzeczy w ruszyliśmy ; dd

no więc. był również Maciek  ; dd (Paweł trochę wkurzony, ze ciągle przesiaduję na wsi i nie możemy się widywać).
chłopcy wczesniej już zrobili tamę, więc było.. oj było gdzie pływać ;dd

haha.. po rozłożeniu się od razu weszliśmy do wody ; dd  choć watter jak lodówka ! ;p
było nas ogólnie 9 ; d 4 dziołchy i 5 chłopców;  d

jak zwykle chłopaki podtapiali trochę.. i Maćkowi się udało ; dd niechcący ręką zawadził i mój sznurek od stanika, a ten spadł na samo dno ;d boże.. śmiechu co nie miara ; dd

ja szybko z moimi piersiami wypłynęłam i wyszłam po ręcznik ; dd jednak Maciek zdążył je zauważyć w całej okazałości ;dd

to nic wyszłam na brzeg ; dd oczywiście z Maćkiem ; dd inni wyłowilii mi górę ; d szybko ubrałam i było okeej ; d
jednak na brzegu przeprowadziłam nim poważną rozmowę..

zaptał mnie czy coś dla niego znaczę.. czy może sobie robić jakieś nadzieje ; dd

odpowiedziałam, że tak.. no bo faktycznie tak było.. zrozumiałam, że jeśli po tym,co mu zrobiłam nadal coś do mnie czuje to nie jest frajerem ;dd





kiedy poszliśmy z rzeki na pożegnanie dałam mu buziaka ; d
i myśle teraz, że to chyba jego własnie wybiorę ; ) zwłaszcza po tym, co było dalej.. a to już w kolejnej notce ; ) ;*

2 komentarze:

  1. naprawdeee super notka ;dd
    tez bym go wybrałaaaa ;***
    prosze napisz szybkooo tą notkeee !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. widze same amory tam na wsi :p ja nie wiem czy bym go wybrala, ale napewno bym tego tak nie zostawila, a skorzystala z okazji - czego oczy nie widza tego sercu nie zal, wiem wiem, ze mam zle podejscie no ale to moja zdanie :) pozdrawiam i napisz szybko co bylo dalej :p

    OdpowiedzUsuń