wtorek, 5 lipca 2011

nareszcie wróciła ... GŁUPOTA (nie boli) ; dd

hej ! ; dd

czy u was dalej pada ? ; dd bo u mnie no chyba tak ; dd
ale spokojnie.. dzisiejszy dzień to jak na razie najlepszy na wakacjach, choć pogoda jak zwykle nie dopisuje ; /

ale ale..
rano pobudka o 10 ; dd spokojne śniadanko ; dd spokojne mycie ząbów, spokojne posprzątanie pokoju, spokojne ubranie się, spokojny makijaż, spokojne obczajenie demotów, fejsa, spokojne wypicie herbaty malinowej, spokojne wymalowanie paznocki na turkusowo, spokojne dobrnięcie do godziny 2 i niespokojny es ; d

es od kogo ?

nie

nie od Pawła ; d

Es od Miśki ; dd
zbieraj się  .. robimy ci zaraz napad na chatę.. mamy świetny plan na dziś dzień ; dd

hmm.. więc ja byłam prawie gotowa i nie musiałam zbytnio się przygotowywać.. ubrana, wymalowa..

no właśnie.. ale co to taki makijaż na moje friends.

przyszły do mnie z jakimiś tobołami ; dd kazały szybko zrobić różowy makijaż, i mocną kredkę . ;d

zrobiłam; d
same miały taki sam. dały mi do ubrania jakieś rurki ze skóry (nie wiem skąd je mają), bluzkę z dekoldem, szpilki na pińćset cm ! ii…. BLOND PERUKĘ !

yy. nie wiedziałam o co biega..
no ale dziewczynki mially już wszystko zaplanowane ; dd

miało być tak, że pójdziemy do pobliskiego firmowego sklepu (czyt. lumpex) ale za to dużego, i będziemy udawać, że jesteśmy fankami Dody !

pomysł git ; d zgodziłam się ;d

idziemy.. ludzie nie spuszczają z nas oczu ! weszłyśmy z okrzykiem „dzień dobry, właśnie przyszły największe fanki Dody”
ekspedientka od początku widać było nie była do nas przekonana ; d

zaczęłyśmy na środku tańczyć i spiewać „Szansę” ; dd
szukałyśmy ciuchów pytając „no nie wiem czy Dodzia by to włożyła”  ;dd

wszystko było ok.. lecz kiedy chciałyśmy dać drugi koncert z „nie daj się” a Tośka wtargnęła na ladę.. ojjj.. wyrzuciła nas babaa na zbity pysk ; dd
taak. ; d to było piękne ; d to jest sposób na nudę moi drodzy w deszczowy dzień ; dd

! pozdrawiam i życzę POGODY ducha ; dd

8 komentarzy:

  1. `Super blog , bardzo fajne obrazki zapraszam do mnie http://stonedxd.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorowy. Zapraszam do mnie http://holidaygirlsulka.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog :)
    Zapraszam do mnie : http://kartkapapieruimazak.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. hahah . ;D fajne masz koleżanki .. pomysłowe .. nie ma co . ! `

    OdpowiedzUsuń
  5. Blog jest super, wciągający i ciekawy :)
    ` Szaleeeństwo ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Również Obserwuje. Dzięki.
    Szalony dzień w dwóch słowach ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. super !!! hehh ;dd u mnie świci słonkooo ;**

    OdpowiedzUsuń