środa, 6 lipca 2011

Grupa "przestępcza" ; dd

heej ; dd

hmm. dziś dla odmiany pada ; dd aż się stęskniłam za deszczem ;|

no ale miałam wczoraj jedną „drobną przygodę” ; dd

zaraz  po tym jak dodałam postaa dostałam esa od Miski ; dd chodź za garaże (takie miejsce gdzie się spotykamy, siedzimy i śmiejemy i w ogóle ; dd ruulez ;d

no więc szybko ubrałam się i wyszłam ;)
było tam malo ludzi ok.. 10, ale byli to dobrzy kumple ; dd

pewnie myślicie, ze padało, ale nie .. chyba na ok. godzinę zrobiło sobie przerwę ; dd

koledzy oczywiście alkohol, fajki.. jednak my nie piłyśmy ani nic ;) powoli już mnie to nie kręci. . no ale oczywiście debile wymyślili  coś bardziej hajdkojowego (jak to powiedział mój pijany kólega za bloku) ; dd

postanowili, że pójdziemy robić GRAFITI ; dd
ściemniało się.. więc poszlismy na pobloskie garaże ; dd my z dziewczynami nie miałyśmy ochoty nawet się w to mieszać.. bo wiecie jak jest z ludźmi na fazie.. ; dd
oni nic sobie z tego nie robili,.. nigdzie się im nie spieszyło ; dd

widziałam, że nikogo nie ma wokół, więc sama chciałam tylko raz „psiknąć” ; dd no i masz.. jak nic usłyszeliśmy melodyjkę naszych niebieskich przyjaciół ; dd

kurde nie wiedziałam, w którą stronę  uciekać.. gubiłam nogi.. tak jak reszta .. ; dd
wszyscy rozbiegli się.. każdy gdzieś sam, chował się po kątach ; dd
na szczęście w miare szybko domyśliłam się, że obok w bloku mieszka moja kolezanka ; )
zabrałam Tośke i Miśke i dawaaaj, do niej na chate ; d

dobrze, że była w domu i nas przyjęła.. psy nikogo nie złapali ; dd jaaacie mamy zorganizowaną grupę „przestępczą” ; dd

po jakimś czasie spokojne wyszłyśmy na dwór i wróciłyśmy do domów ; d
(oczywiście nic nie mówiąc rodzicom)  ;dd

tak się właśnie kończy zadawanie z tymi typami ; dd
mam nadzieje (Michał, Maciek), że to przeczytacie ; dd

haha ; dd stres nie z tej planety ;dd  koooOsmos ; d
choć chętnie bym to powtórzyła.. tylko z oczywistym happyEndem ;
; ) ; d

6 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie ciągle pada tęsknie za słońcem ;*
    dobrze że psy was nie złapały bo byłaby wpadka ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. `Super zapraszam do mnie http://stonedxd.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne 1 zdjęcie <3 zapraszam do mnie i zachęcam do obserwowania;*

    OdpowiedzUsuń